SW-cards-N-bricks OzCardTrader Feedback - 100% 23 0 0 Jan 29, 2011 #1 Picked up some loose packs today, cards available for sale or trade as follows:- Angel - Season 4 Base cards available - please send PM to check availability Inserts = D3, D7, D9 Angel - Season 5 Base cards available - please send PM to check availability Inserts = BC1 Alias - Season 3 Base cards available - please send PM to check availability Inserts = L1, L2, WG1, WG4 Spike - The Complete Story Base cards available - please send PM to check availability Please send me a PM if you are interested Happy to trade for Star Wars cards, otherwise make me an offer Regards, Andrew
Picked up some loose packs today, cards available for sale or trade as follows:- Angel - Season 4 Base cards available - please send PM to check availability Inserts = D3, D7, D9 Angel - Season 5 Base cards available - please send PM to check availability Inserts = BC1 Alias - Season 3 Base cards available - please send PM to check availability Inserts = L1, L2, WG1, WG4 Spike - The Complete Story Base cards available - please send PM to check availability Please send me a PM if you are interested Happy to trade for Star Wars cards, otherwise make me an offer Regards, Andrew